Jobba på

God kväll. Snart slutar jag mitt skift och som det känns just nu kommer jag ta på mig löpardojjorna och bege mig ut på en tur då jag kommer hem. Mitt knä gör ont och det regnar, men jag känner bara att nu får det vara nog! Less att det värker i knäet och less på mig själv att jag inte tränat på 85 000 dagar. Så, vi får se hur det går. Varför kan jag inte bara tycka om styrketräning?

Imorgon jobbar jag en dagstur 7-16. På kvällen funderar jag på att åka till Piteå och hälsa på Andreas, jag jobbar ändå inte torsdag så det hade ju passat bra. Om de nu inte ringer in mig, åh jag är så less att vara vikare, man törs ju knappt lämna byn för att man kan missa jobb. Tragiskt! Butbut life is life.

Avslutar detta inlägg med en fartfylld bild på Andro himself! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0