Long timeeee

Hallå på er. Det var inte igår, men nu är jag back on track, kanske. Jag har som glömt bort lilla bloggen men nu ska jag försöka uppdatera efter några påhopp av nära och kära att jag är dålig på att uppdatera ;)
 
Helgen som var jobbade jag Lördag till Söndag. Sen åkte jag, Andreas, Maggiluren och Emil till Café Rävasten och fikade lite. Det är ju så himla mysigt där :) + att det var goväder och det är ju aldrig fel. Idag och igår har det vart så grått och trist så nu tycker jag sommaren kan anlända på riktigt. Man bli ju så seg då det är regnigt och jävligt.
 
Nu har jag ett litet break mellan jobbpassen så kvart i sex börjar jag om igen och jobbar till 21.
 
Annars har jag inte så mycket att bjuda på, men kanske skreiver en rad eller två ikväll.
 
Ha det gött, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0