Luleå & hormoner

Hej. Idag har jag vart i Luleå med mamma & Hilda för en liten shoppingrunda, eller mamma skulle på SPA så det var egentligen anledningen att vi åkte dit ;) jag hittade inte så mycket faktiskt, men lika bra var väl det.

Jag känner mig inte riktigt på topp idag, det känns som att, jag vet inte vad...hormonerna lever sitt eget lilla liv, ena sekunden är jag nöjd och glad och andra vill jag bara gråta och borra ner huvudet i kudden! Men gissar att man måste ha sånna dagar för att kunna uppskatta de som är bra. Jag är ju oftast på bra humör så det kanske inte gör något att jag ligger i min soffa och känner mig lite meningslös denna kväll. Men roligt är det inte, ibland kan jag ha så svårt att ta mig ut om jag känner mig lite nere, fast jag vet att om jag är bland folk jag tycker om så får man alltid skratta och livet känns lite lättare för en stund :) men just ikväll stannar jag nog hemma. Jag hade gärna legat här och bara myst med mannen, men han jobbar ju som vanligt på kvällarna, i Piteå dessutom så han kommer ju inte hem efter jobbet så man kan hänga då precis.. Nu ska jag göra nåt så roligt som att betala räkningar, det tror jag inte kommer bidra till ett godare humör precis. Öhhhhhhh!

Ha det bra! Puss.


(Shoppade lite på floristen idag också;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0