text

Goddag kära medmänniskor!
Alltså veeet ni? solens strålar matar på utanför fönsterrutan och jag har just vaknat, skämmes! menmen, det blev lite halvsent igår, men ändå.....tokigt.
Nu är jag i Piteå hos Andreas, det blev bara en snabbvisit över natten men hellre det än att behöva sova själv. Det är sjukt hur fort man vänjer sig att sova med någon och sen vet man helt plötsligt inte hur man sover själv ;p hehe.
 
Snart går bussis så jag ska börja knata dit, jag börjar klockan 16.15 så jag tänkte hinna hem en sväng innan.
Nu vet jag inte riktigt hur detta blev för jag skriver på datorn som är kopplad till tvn så det är jättesmått, men ni får ha lite överseende!
 
Puss å kram ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0